Dagen!

hejhej!


Idag har jag ridit Billy!

Första dagen på länge som jag red ut honom själv. Underbara ponny!

Han har förändrats enormt. :/ saknar tiden med honom lite faktiskt!

Fast Rappe är helt otroligt mycket bättre och roligare på alla sätt och vis!
men Billy var ändå speciell.


Sen har kusinerna kommit hit idag för att fira påsk med oss. I alla fall en familj ;)
sen ska vi till mormor & morfar på påskafton.

Kilopraktorn har fortfarande inte kommit till Rappe, därav att jag red Billy idag.
Han behöver komma ut och galoppera, han behöver att någon står upp och släpper
handen. Inte ofta han får göra saker som han tycker är kul!


Nu sitter jag här och ska snart sova, för shit så trött jag är ;)!


Såhär fin har Billy varit! Nu är han omusklad och har inte alls en sån hals, ja omusklad alltså... <3 fina bebi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0