DOMI!

Imorgon blir det bästavän. Det kommer bli as kul :D ska vara "hopptränare" xd men aja, får se hur det går. Ska göra så gått jag kan i alla fall. Även om det inte kommer gå så jätte bra för mig kanske så kanske jag ändå kan ge några småtips.. Kanske!... men i alla fall tycker jag det är fett kul att vara tränare :) i hoppning!

Dagen kommer bli så bäst!

Imorgon åker även Daizy och Nika upp till betäckning och ska stå där tills dom är dräktiga. Nästa söndag åker Caspian (hingst ungen) till Thulesbo. Där ska han stå och bli uppfostrad/tillriden :) han kommer bli en vilding.

Aja, bloggar mer imorgon!

Ser fram emot det jätte mycket !!! <3

jätte gullig bild på Donkiiii :D<33333

Kommentarer
Postat av: Dominika

Kommer bli awesome!!!!!

Love u <333333:

2012-04-29 @ 07:46:11
URL: http://domsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0