Påskafton!

Påskafton spenderades i Lund hos mormor & morfar.

Det va hela våran familj med 2 kusiner och deras föräldrar och såklart mormor & morfar :D

Det var super kul. Nu är vi hemma där ifrån i alla fall så nu vet jag faktiskt inte vad jag
ska göra. Det är ju rätt kallt ute så jag tror inte det blir någon löshoppning idag faktiskt.

Igår fick Dolly ha täcke på sig, skippade grimman på henne eftersom jag vet att hon kan det.
Det behöver bara övas på träns med henne nu, men det går om man inte ger sig md det med.
Men man kan ha vad som helst på hennes rygg. Super kul är det att man ändå har lyckats få
henne helt trygg med det.

Grimmade även Daphne & la schabrak på henne & borstade henne & lyfte benen.
Eftersom hon inte alls är mycket hanterad hade jag tänkt att börja med det med,
sen när allt går känner man ju sig sjukt stolt att det är en själv som har lärt dom det.
Hingst ungen får ändå vänta. Honom ska jag nog inte ge mig in på.
Det räcker med Daphne som är över 1.60 cm och är 1 år ... ja ;) Stor häst.

ja, nu sitter jag här och chillar! och kollar på bilder. Här blir faktiskt Salonika riden :) fina häst som hoppar sjukt bra. Men är till salu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0