Tävling & Resultat, Planerad tävling!

Hej, längesen jag blogga,  men ändå ! Först vill jag säga tack till dom få personerna som förstod vad jag menade med förra inlägget.

Sen ska jag berätta resultat för idag!


Trelleborg:
LB: 1 pet
LA: 1 pet, sen efter vattengraven trodde typ han att det var fälttävlan. Jädrar vad han hoppade, stegrade fram till dom maxade oxrarna på 110. Sen så halkade han, men hoppade halvt ändå, vet inte om man kan kalla det stopp. Typ rivning ;)

nu förstår vi vad denna ponnyn kan. Nu fattar vi inte vad vi gör på LC ! nu satsar vi på LB LA . Fast i flyinge kanske det blir LA, LA. Ska iaf hoppa LA fredagen den 11 maj. Och kanske nat la på lördagen :)

Ponnyn är grym. Sen blir det fälttävlan för fullt i sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0