Vänskap

T.o.m ens bästavän kan vara en "player" . Jobbiga stunder när man blir bortvald. Men jag lever ändå :D för att om ens bästavän behandlar en så så är det inte ens bästavän... för så skulle aldrig en "bästavän" göra!
Men att bli sviken är aldrig kul. Om man är 3 st. Ska inte alla kunna vara då? eller är det tvunget att det är en som ska bli utvald ?
Ibland förstår man inte hur folk tänker! 

Att snacka skit om personer man kallar "bästavän" ... då är man väll ingen bra vän?
om man håller på så. För en dag kommer den så kallade "bästavännen" få reda på det,
och då är det kört. Nu har våran klass splittrats upp till några grupper & jag drar mig mer och
mer mot dom vi inte alls gillade i början. För dom sviker inte. & jag ska aldrig bli bästavän
med någon jag inte kan lita på. För jag kan inte säga det till dom.


Ska man kalla någon för vän då sviker man inte dom.
Jag kallar mig själv en vän, men jag sviker inte er.
Jag försöker att vara en bra vän. Men vet inte hur ni reagerar...

Det kanske är mig det är fel på :/ ...


Kommentarer
Postat av: Frida A.

finns för dig, mich! du är helt awesome & fattar verkligen vad du menar, fett störigt!

du är en bra vän & det är inget fel på dig.. okeeeeeej? <333

2012-04-15 @ 21:08:54
URL: http://fridaandersson.webblogg.se/
Postat av: sanna

michan, du vet var du har mig, alltid! jag håller med dig, tycker samma sak. störigt att det blir så. men du vet att jag inte är jag utan dig på min sida. att lämna dig är mitt livs största misstag, men det vet jag att jag aldrig kommer att göra. föralltid vi, älskar dig allrabästichvännich! <3333333333333

2012-04-15 @ 22:19:42
URL: http://spower.blogg.se/
Postat av: Sara (i din klass)

Förstår hur du känner dig. Du är inte ensam mich.



(kan nte skriva hjärta, har cp data men du får miljoner hjärtan från mig) !



Puss

2012-04-28 @ 11:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0