1 år 3 månader 8 dagar 18 timmar & 42 minuter RIP!

Igår sadlade och tränsade jag våran 2.5 åring :D hehe, nu börjar inridningen av henne!
+ är det förmodligen en som vill köpa henne :) han tycker verkligen om henne och tycker
verkligen vi har jätte fina hästar! hur kul är inte det att höra?
Fortfarande glad över att Rappe kändes bra på tävlingen :)
men igår trampade han av sig en sko, eller ja den ramlade aldrig av, utom själva
"hatten" satt i sulan, så han var halt, men vi tog av skon så att han slapp gå på den och bara bli haltare! hoppas nu
att hovslagaren kommer innan lördag så han kan starta i trolleholm :) gulle ponny!
 
Hoppade även lite gymnastik på Lilleman, gick jätte bra! och han känns verkligen
så sjukt stark, sen har han viljan där också :D hehe rolig ponny...
 
Eftersom man har 2 ponnyer man rider nästan varenda dag, en 1 åring som man älskar
och vill "rida in" eller ja, lägga på henne saker osv. Jätte duktig ha hon blivit trotts hon bara
är 1. Sen en 2.5 åring, som ska ridas in nu, hmm! kompisarna?!?!? ... ja, mitt val. Men jag
hinner nästan aldrig vara med kompisar. Hästarna har exakt all tid! ändå skönt att
skolan ska börja, men ändå inte! ..
 
aja, Hejdå, nu ska jag ut till hästarna!
 
 
alla tankar till dig...
<3
I'ts so hard to forget someone who gave you so much to remember! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0