Dagen + morgondagen

Badat med hästarna idag :D
kanske kommer bilder sen, Rappe tyckte det var över kul ;) aawwee, lille powwnniiee! nu
blir det förmodligen tävling på lördag i frosta sen på kvällen ngn fest.. men yey superkul -.- .. eller inte!
 
sen på torsdag taggar vi Köpenhamn  :D eller inte ?!?!? kan inte riktigt bestämma mig.
men ja...... :/
 
Vet inte vad jag ska göra imorgon? ännu en tråkig dag väntar.. öhh, kommer ändå ha rätt mycket att göra imorgon :
 
* grimm träna fölen. (30min)
* rida lilleman (1h minst)
* pyssla med smaha (30-40 min)
& tvätta hennes sår.
* tvätta dollys sår (2 min)
* träna henne lite (20 min)
* börja rida in en häst (20-30 min)
* träna Pom (45 min)
* vattna hästarna (15-20 min)
* anmäla till tävling (10 min)
* snacka med kompisar
* städa min garderob -.- (tills jag tröttnar och pregar in allt igen så jag får städa om det nästa dag) :D
 
går ju typ upp 12 också! så ja ... sen kommer jag in och är helt klar i stallet typ 11 på kvällen! men ja :)
tänker inte ändra min uppstigningstid förrens skolan börjar, då man går upp klockan 6 -.-
 
+ det svåraste & det viktigaste :/ jag måste VAKNA först ...fast det jobbiga är nog att gå upp...
Ska försöka hinna med allt! tro mig :D det känns typ as lite, men varenda liten sak tar sin tid.
 
världens underbaraste 1 åring. I will never let you go! I saw you first and I'II be the last to.. Ich liebe dich Dolores!<3

Kommentarer
Postat av: veronica

ojoj :) lycka ti med allt :)

2012-08-06 @ 00:25:52
Postat av: Sanna

dags att uppdatera lite nu älskling :* <3333333333

2012-08-06 @ 22:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0