Dolores! bildbomb...

Jag ska kämpa så länge jag andas... du är den finaste lilla sagohäst jag någonsin sett, jag älskar dig. Jag är den som tror på dig! jag längtar tills jag får bevisa det också.. hur fin du kommer bli. Det går framåt hela tiden och vi har aldrig backat.. det har aldrig gått bakåt för oss två. Jag litar på dig du litar på mig. Jag minns när jag och några andra gick in i din/eran hage, du kom först alla bara "åhhh, vilken fin häst" och dom skulle gå fram till dig. Jag stod tyst och bara kollade på dig, du struntade i alla du gick fram till mig! ... pappa säger att du kommer bli svår... hmm, jag ska göra det lätt. Du är värd det bästa så egentligen borde du inte stanna hos mig :/ men kan inte släppa dig min underbaring! Jag såg dig först av "ALLA" jag vill se dig sist också...
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ni är så gulliga. Det kommer gå bra för er! <33333333

2012-08-13 @ 17:21:47
URL: http://Sannawihlborg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0