fuck...

Nu skiter jag i allt! 
 
går vidare. Sköta skolan och lägga ner så mycket tid som möjligt på hästarna. Vet 
att jag knappt hinner vara med kompisar. Men ska försöka det också lite ibland.
Men det är svårt med två d-ponnyer som ska hållas i tävlings kondition, 2.5 åring som
ska ridas in. En Pom som ska longeras varenda dag för att han har ju blivit opererad
så ska ett visst schema följas och en 1 åring som får mycket tid för att hon ska 
bli bäst ;) ...
 
Sen en 5 åring som ska på inridning och sen tillbaka förmodligen..... 
nu kommer den ena d-ponnyn efter den andra. Ett erbjudande + 10%
av försöljnings summan. Yes det är bra! men som det kommer se ut
kommer jag ha 2 d-ponnyer och 2 stor hästar om inte den ena säljs 
och om ett år börjar jag nian.. Men ja!!! det måste fungera och det ska fungera!
 
 
Just nu känner jag bara att jag ska vara singel.... 
allt var så jobbigt den kvällen, den kvällen gav jag upp
för jag insåg att det bara gick utför. . . 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

we are going to do this together bestfriend!! <33333333333

2012-08-19 @ 18:06:29
URL: http://sannawihlborg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0