haha, äcklig...

Vet egentligen inte vad som hänt mellan oss. Men det känns inte som vi hör ihop längre. Vet
aldrig om jag känt så egentligen. Men ja, jag är inte ledsen för detta och det betyder ju att jag 
inte behöver dig i mitt liv. För seriöst :) det behöver jag inte. Jag bryr mig inte, jag skiter i dig!
jag finns alltid där för mina äkta vänner. Men du har ju själv påstått att du är falsk... känner det
med nu. Jag tycker inte att "jag" är falsk, men jag vet inte?!?!? jag ställer upp för mina vänner
och behåller dom jag verkligen behöver. Dom som alltid finns där, inte är så himla hårdhänta.
Och jag skyddar mina vänner... du rör och du dör... typ så!!!! asså ja, skolan/klassen allt 
brukar splittra :D men jag tycker det är bra såhär. Att du går runt med dom du själv kallar
"töntiga" osv.. haha... detta är nästan lite roligt ;) försöker få alla andra att också hata oss. 
Går sådär va ??!?!?! men ja.. jag går vidare, UTAN dig.. :) 
 
hihi :) riktigt nöjd med livet just nu.. eller nej, mycket jag inte är nöjd med.. men ändå...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi mår så jävla bra såhär nu, UTAN HENNE! Fuck her, det jävla fettot!! Love uuu <3333333333

2012-08-16 @ 23:19:50
Postat av: F

Hoppas du vet att jag finns för dig precis som du finns för mig gumman ! <33333333333333

2012-08-17 @ 10:16:12
URL: http://Friidaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0