hmm..

Nu snart ska jag ut och rida :) igår kväll/natt asså den var helt magisk!!! ...
nu borde jag också fatta att jag har förändrats och blivit äldre, vet inte om
det är positivt eller negativt? har bara börjat fatta vad kärlek verkligen är..
 
Den snygga killen som även är underbar som är player
eller
Den helt okeja killen med humor och som är äkta och underbar


den snygga killen även känd som min bästavän...
 
den andra blev allt stelt när han berättade dom orden för mig... då
funkade ingenting längre...
 
Jag vet inte vad jag ska göra!
 
vill varken bli playad eller att folk ska bara "omg, asså hur kunde du bli ihop med honom" ? 
 
att kalla mig player är nog inte rätt ord ;) .. för jag är verkligen inte player, men jag blir
å andra sidan inte tsm med en kille jag inte gillar, hmm!
 
många funderingar kring mycket just nu, även detta! känner att jag börjar tappa greppet lite.
tror jag förblir singel ett tag till tills jag fattar att jag inte är kär i min bästavän längre. För det
kommer ALDRIG funka.. vill knappt bli tsm med honom fast jag är kär i honom och skulle
göra allt för att bli tsm med honom. För han är inte äkta... Och NEJ jag snackar inte om den
personen ni tror jag snackar om.. Alltså detta är ingen klasskompis eller parallellklasskompis...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0