In love....

Nu vidare till skolan, det är fredag :D wiggahhhh... 
 
Men ja, vi har fortfarande lika många lektioner på en fredag som vi har på andra
dagar fast vi slutar tidigare på fredagar! .... suck, det betyder bara mindre rast 
osv. Men jaja! det ska nog bli chill ändå :) 
 
Jag gick upp vid 06.35 ungefär!  
satte på mig kläder och lite annat. Nu är klockan 07.17 och jag går till bussen 
07.30 :) ändå rätt bra tid på mig. Ska bara borsta håret och sätta upp det. Sen är jag 
färdig. 
 
 

Fre 31/8 Ost-och broccolisoppa, bröd och mjukost , ja, det är väl helt okej mat :) okej, det
är faktiskt jätte gott ;) 

 

Nej nu måste jag traska vidare! HA DET!!! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0