jag vet inte?!?!?

Tänker på när jag var liten, allting var skit!
 
tänker på när jag var mindre typ 7 år, allting var så jävla bra, jag träffade mamma 1
gång i månaden, jag hade min bror nära och inget var fel. Allt var underbart.
Hade inga tuffa val jag var tvungen att göra. Jag var jag och det funkade! man visste
inte vad svika var, visst man kunde bråka men man blev alltid vänner igen och det
gick fort. Kärlek var inget svårt. Man kramades lite gav varandar en puss men
idag hur är det idag? man ska bli av med oskulden så fort som möjligt, strula
så fort man ser sin kille. Väljer att vara singel!
När jag var 7-8 år var inte soc samtalen på allvar. Nu är det allvar allvar allvar...
fast jag svarar inte på det jag inte vill, dvs, nästan inte på något! jag gillar inte att
prata med soc, dumma i huvuder eller? jafan, det är dom! vi ville ha en paus
inte en jävla uppsägelse. Asså fuck, hur fan kan ni göra såhär?!?! ... ingen kommer
någonsin ersätta din plats, du var allt jag behövde. Allt känns tomt jag känner mig tom.
Jag ångrar allt dumt jag gjort.. fast ändå inte..
nu förtiden röker man för att man mår dåligt? vafan? varför? varför ens tillverka cigg om det
nu är så jävla farligt så att man kan dö och sånt? vem fan uppfann allt gift i det skitet?
och vem är så dum att börja röka ens? ... Droger fuck this shit.. det var det som gjorde
så att den jag älskade MEST! försvann... åhh, varför finns det? varför började du? och varför
finns inte du hos oss idag? jag undrar hur livet skulle se ut om du fortfarande stod här
hos oss. Jag vill inte titta bakåt i mitt liv, men jag kan bara inte låta bli, man lever 
en gång... jag är rädd för döden.. så jag fortsätter kriga..  vänner sviker,
jag bryr mig inte? dom som går kan ju fan inte vara äkta! jag tänker inte ta upp min
kontakt med dig igen (hänget som tar sig i röven) ... öhh, väx upp.. Folk tror dom är
så sjukt bra och kan allting!
jag gillar inte att förlora! visst, men om jag gör det så fine, jag går vidare... Hakar inte upp
mig på varenda liten bagatell! jag klarar inte av sånt längre, så alla vänner som fortfarande
finns kvar hos mig idag betraktar jag som äkta! hoppas jag!!!! visst har säkert en jävla massa
falska vänner också.. Men isf får jag ha det, väntar bara tills dom passar på att gå!
 
vet inte varför jag skriver detta men fick bara värsta tanken och ville se vad ni tyckte och sånt, det är kanske inte så mycket för er att tycka men nu vet ni vad JAG tycker osv....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tuuva

Kika gärna in på min blogg om du har lust, du kommer nog inte att ångra dej;)

2012-08-14 @ 09:22:22
URL: http://horseluuv.blogg.se
Postat av: Sanna

Jag älskar dig

2012-08-14 @ 22:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0