Lalalalal..

Tja :D
 
Min dag lite kortfattat ...
 
Gick upp rätt tidigt för att jag försöker vända tillbaka dygnet nu när skolan
börjar. Fast aa, när den väl har börjat kommer jag ju få in alla gamla
rutiner igen.
 
Åkte till Sara vid typ 10, var där till halv 3, vi gjorde inte så mycket,
var med våra får, busade ed kattungen m.m! aa, nu är jag iaf hemma :)
När jag kom hem gick jag ut och hoppade lite :) mest för att jag egentligen
skulle fixa på banan, men det var lite tråkigt ;) ... Sen bestämde jag att
Lilleman får vila idag också. Rider honom imorgon sen träning på torsdag!...
 
Rappe rids inte nu eftersom han "tappat" sin sko .. men nu ska mamma tömköra honom
rätt mycket :) så att han musklar upp sin rygg igen utan ryttare! ..
 
orkar inte skriva mer ;) BYEE!!! några bilder ifrån tävlingen kommer upp sen!

Kommentarer
Postat av: Kornelia

Aw tack finis!! Jodå bara bra! :D

2012-08-14 @ 22:41:34
URL: http://Korneliias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0