Lite info..

är inne i en period där jag inte tycker det är kul att blogga!
 
Men på Lördag är det Frosta och där är min plan, att gå in få en fin start efter skadan
och det ska kännas lätt! Ställer inte för höga krav på varken mig själv eller hästen när
det är LC+5 visst är det roligt att bli placerad :) men det är inte det första jag tänker på
eller jag vet själv att jag bara skriver såhär, så borde kanske inte göra det ;) ... men ja
stadig grundomgång och sen vet jag att jag kommer satsa i omhoppningen ;) gör alltid
det. Hittar alltid vägar, fast eftersom det bara är Lc+5 så finns det typ inte många vägar :D
vann en gång med 6 sekunder ;) därav att jag red min egna påhittade väg som ingen annan
red :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför hoppar du bara LC+5 ?

2012-08-07 @ 00:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0