Noll koll!

Äntligen inne!
 
Klockan är 21:49 och jag kom in nu från stallet då ;)
 
Red loss Lilleman, riktigt pigg idag :) red honom bara mjuk och såhär sparar
på honom lite tills imorgon så han inte är för trött då. :) yeeee !!!!!
Rappe gick i longeringssystemet, det tyckte han inte var så roligt. Men han
måste verkligen börja musklas nu! i sin rygg då...
nu ska jag ta den andra datorn och lägga mig i sängen och skypa eller något ? ;)
 
Ha det, byee! ändå en skoldag till imorgon -.-
 
Just det "rubriken" haha, har noll koll på om jag har gympa eller slöjd imorgon..
kom inte med någon ifrån min klass! jo bara med någon pappskalle ;) ... och
palla det.... ööööhhh... Men jaja! hoppas det är någon bättre ifrån dom andra
klasserna :P fast jag minns som sagt inte vem jag är med! vart och ja när
och sånt ? , tar med gympa kläder så får vi se :D hehe... BYEEE!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0