Dagens grejs..

Tjena :D
 
 
Jag och mamma har varit i Eslöv hela dagen....
 
Först träffade jag min bror sen handlade jag och "mamma" klart alla julklappar. Handlade
även till min bästavän :D Nu sitter jag här och kikar med älskling och svartskalle :D
 
~fina smeknamn~ ... Jag vet :)
 
 
Hästarna fick vila idag eftersom jag inte hinner rida dom nu. Vi ska till grannarna och äta snart.
Jätte roligt, verkligen -.- inte..
 
Imorgon kommer "syster" hem ifrån USA, ändå lite roligt! och alla kusiner, så ja... mitt
rum ska städas allt ska fixas.. usch, redan tröttnat och har knappt börjat.
 

Kommentarer
Postat av: Frida Olsson

den bilden hade jag på min bdb :D <3

2012-12-21 @ 22:52:31
URL: http://friidaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0