2 MÅNADER!

Ungefär 2 månader kvar. Asså om det blir.
Men hoppas hoppas hoppas.. Ohh jag vill deeeet!!!!!!!!

Säger inte vad det är förrens det har hänt om det
händer ;) men jag VILL!!!!! och det måste hända.
Men förhoppningsvis så händer det. Är nästan helt
säker på det!!!



Men btw :) Dolly kan "vackerhov" eller "tack" som jag säger.

Film kommer kanske någon gång. Eller foto :)
Men det kanske blir lite dålig uppdatering i helgen
ska vara i flyinge :) det är tävlingar hela helgen!

Men blir nog resultat och sånt där :)



Men ha det <3 om ni vill kanske jag kan ge er någon ledtråd om det där som händer om 2 månader :P men då måste det minst bli tio kommentarer i nästa inlägg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0