Datorn fuckar.

Hejhej.
Min dator har gått isönder därav dålig uppdatering & orkar inte skriva ifrån mobilen.

Men nu är jag på challes dator! 

Igår red jag Rappe han var skit fin. :D gjorde allt jag ville. Älskade pownnieee.
Igår var vi även vid havet och "badade" nej inte direkt.
Men jag badade halvt medans Challe och Rasmus fiskade och mamma och pappa
typ chillade! sen sprang jag också asså shit vad svårt det är att springa
i sjösand... "Havsand" aja, inga bilder på denna datorn. Mwäää..
Men aja. Jag hade bestämmt med miljoner folk att vi skulle ses på lovet.
Har inte varit med någon xd xd xd sorry...

Imorgon får vi se vad jag hittar på! kanske ses någon?

rida & vara ja, "ridlärare" nej men typ. Små barn vill lära sig rida! ohh yäää .. båda är små
boys. Grannen och kusinen 8 & 6 år ;) hihi.

inga bilder på denna datorn! kanske ngn.

Byeeee ! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0