Nej.

Hejhej :P

har egentligen inte tid med denna bloggen. Eller jo, skojade bara xd
aja nu blev det fel :D :D :D !



Men men...



Idag blev min älskade sanna sjuk! så jag fick följa med henne hem så hon inte skulle "svimma på vägen" pahahah 1 nytt minne jaoo.. Fast man får nya minnen med den tjejen varje dag! som imorse vi seriöst dog för att dom hade sågat ner träden xd xd xd och inte odlat nya! ahhahahahahahahaha så kul var det inte, men allt med dig blir så sjukt kul älskling! utan dig är jag absolut ingenting du gör mig hel! du gör så jag vill leva. Utan dig hade jag inte det. Dagen var bäst tills jag gick till skolan ifrån dig. Det kändes så fel. Det kändes inte rätt. Jag ville stanna hos dig. Vara med dig så att du inte skulle "svimma" hehe.. nej men seriöst sen var det helt dött utan dig. Men ändå! hoppas du blir frisk snart och kommer tillbaka. Imorgon kanske jag heller inte ser dig. Men jag har planerat en kul sak. Som du får se när du är frisk! men jaja, ska inte säga mer för du får ju inte veta det. Nej nu ska jag inte skriva mer om det för då är jag 100% säker på att jag kommer försäga mig. & det vill jag ju inte. Nej men du är seriöst den finaste som finns. Du är det bästa som hänt mig. Jag vill inte leva om inte du lever, dör du dör jag. Är du ledsen är jag ledsen. Jag är det du är. För när du är glad finns det inget i livet som klår oss tillsammans. Det finns det inte ändå. För det är du & jag mot allt! jag svär, när du kom in i mitt liv gjorde du mig hel! & nu ? nu står jag här helt ensam och sviken! ehm. NEJ. Jag står här helt överglad och lycklig för att jag fann dig. Trodde inte det fanns en sån underbar person som dig. Men det fanns det. Du är helt oslagbar. Asså det finns inget som kan beskriva dig. Lilla hjärtat utan dig är jag helt död. Det finns ingen som gör mig så glad som du! det finns ingen som gör mig så hel. Utan dig vid sidan är jag halv! du är hela mitt liv och du betyder mest av allt och alla. Du är min och ingen annans. Sen tuffaicharna bildades har jag varit en helt annan person. Har varit en mycket gladare och mer positivare person. Tack ! tack för du kom in i mitt liv, tack för att du finns! tack för att du är min bästavän. Tack TACK för du alltid finns där och stöttar. TACK! tack för exakt ALLT. Du är mitt allt och ingenting annat. Du är hela mitt hjärta! lämnar jag dig gör jag mitt livs största misstag, jag är 100& säker på att jag aldrig kommer göra det misstaget!
Förlorar jag dig förlorar jag allt. Min vackra älskling! vet inte vad jag ska skriva? du är helt perfekt. Vill inte ändra någonting på dig. Du är helt otrolig. Du gör mig alltid hel och glad.
Ett leende betyder inte alltid att man är glad, men varje gång jag ser dig blir jag lyckligast i världen sjukt glad. På riktigt! 
Du är en ängel utan vingar. Alla minnen med dig, kommer ALDRIG glömma dom. Du är min ängel & min hjälte. Du är räddarna i nöden! you are my hero!

Utan dig, vill inte, tänker inte tänka den tanken. Tror inte att du förstår hur mycket du är för mig. Asså det förstår ingen! knappt jag själv asså. Du är mer än ALLT! helt obeskrivligt mycket.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Aw älskling du är obeskrivlig!

Älskar dig mest av allt jag har. Du är min allrabästavän nu och föralltid. Utan är jag ingenting!

Älskar dig <333333333333333333333

2012-03-10 @ 10:13:50
URL: http://spower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0