RIDHUS!

Hejhej :)

Denna dagen gick också rätt snabbt.

Lite tråkigare dag i skolan, eftersom alla verkade allmänt sura.
& det fanns ingen glad D0nkiiis att mötas av. Men det fick gå.

När jag kom hem, var det bara att ta in hästarna eftersom det snöa. Fy faaan
vad kallt det var. Eftersom jag inte hade bytat om till "stall" kläderna. & mitt i intaget ringde
domi, då blev man ju lite gladare :D Vi snackade om en hel del saker, rätt skönt
att ha dig domi, "VÄLDIGT" skönt. För du gör en till en helt annan om man är
sur/ledsen. Tack för det :D skönt att prata med en som förstår en i alla fall.

Men efter att alla kommit in och fått mat, tränade jag Dolly lite. Det jag tränar
henne på. Får ni reda på när hon ja typ kan det. Eller när det går bättre.
Har ju tränat henne på en hel del andra saker som hon kan. Te.x bli borstad,
ha grimma & ha saker på ryggen :) men inte sadel eftersom hon inte ens är 1 år.
Men schabrak och täcke och sånt. :D

Men eftersom rubriken är "RIDHUS" kanske jag ska berätta att jag red i ridhuset idag.
Red bara igenom honom eftersom det är hoppträning imorgon. Han var väldigt stel i
höger sidan, men efter jag mjukat upp honom var han riktigt fin. Men ser fram emot
nästa dags träning (:


hej så länge<3





 ni behöver ju inte kolla på mig xd

Kommentarer
Postat av: DomiW

Hihih, jag hoppas att jag kan komma imo!! :D Jag kommer alltid finnas för dig bästa, precis som du finns för mig. JAG ÄLSKAR DIG SÅ OBESKRIVLIGT MYCKET <333333333333333333

2012-02-02 @ 10:34:45
URL: http://domsan.blogg.se/
Postat av: SannaW

Den dagen kommer jag aldrig glömma! För du gjorde den bäst! Det gör du med varje dag! Älskar dig mest av alllt jag har allrabästavän! Utan dig är jag ingenting!



du är obeskrivlig! <333333333333333333333333333333333

2012-02-02 @ 19:30:26
URL: http://spower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0