RUBRIK :D ?!?!?!?!

Hejhej :)

jag känner mig rätt dum...

Vi hade studiedag i fredes men jag kunde inte låta bli att gå till skolan
det som är så kul :P så åkte till Sandbäck ;) så då har man gått i 8:an
också. Det var inget svårt egentligen. Rätt skojsigt att gå i 8:an ...
men rätt skoj var det :D sen kom jag hem idag. & idag har vi inte gjort så mycket
var i flyinge med Pom och tränade. Imorgon ska han hoppa. Sen har jag städat hela
dagen -.- känner mig super aktiv :p

Men nu har vi gäster & Ras"mus" är här ... Men men ;)

rätt skoj med massa översvämmning.. grejen är den att vi inte har så mycket översvämmning
bara rätt mycket i dammen xd och i bäcken. det forsar vatten ovan på isen :) tufft.


Nu ska vi snart äta efterrätt :D har inte ätit något sen kl. 10.00 imorse. Jo jag åt just lasagne. Men ändån :D
var rätt hungrig..


Nu är det i alla fall LOOOV :D rätt tråkigt -.- men ändå. Imorgon blir det första dagen att sova. Det ända jag ser fram emot. Men sen hoppas jag på att det fryser lite till så vi kan åka skridskor på krankesjön. & jag ska träffa en massa folk + sen ska jag och några kompisar ha filmkväll.
Btw såg jag, Sara och Emelie på skräckfilm igår. 2 så efter varandra :) när man tittade bort så stod en spegel där så man såg allting ändån ;) hehe skoojjjiiiggtt...

Nä shit så tråkigt inlägg. *dör*


men ja :D det var lite sen sist jag la in ett inlägg :P

förresten var det innebandy turnering i fredes vi vann mot 8:orna, förlorade mot 9:orna och 7:orna ^^ men det var en som blev utvisad och sånt så vi fick bara ha 2 spelare inne på plan mot 7:orna.  & 9:orna hade vi inte vunnit typ hur vi än gjort. Men ändå rätt nice dag. :D

Hajpoo :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi måste vara nu på lovet , älskar dig allrabästavän <333333333

2012-02-19 @ 13:54:52
URL: http://spower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0