DAGEN!

Hej. Denna dagen har gått i ett.


Först åkte jag till soptunnan (Skolan) klockan 07.30 sen kom jag hem
16.00 då var det fort in och byta om för att ta in hästarna. Sen kom hovslagaren
och skodde två hästar. Rätt tråkigt att stå och hålla dom. Men var ju tvungen.
Sen gav jag lösdriften hö/kraftfoder tungt.... & tvättade/smörjde Samantha.
Satte på boots på Rappe. Gav alla hästar i stallet kraftfoder.

Ni kanske inte tycker detta är så mycket. Men det är riktigt drygt och tråkigt att
göra allt detta varje dag utom lör-sön & mån ... Man tröttnar ju lixom på det. Sen kom
jag in för en stund sedan. kl. 17.30
Denna dagen bara försvann. Först nu kan man sitta och ta det lungt. Sen om en stund är det vara "lite"
läxor som också ska göras -.- ohh.. skjut mig!!!

 några senskydd puttsade ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0