FLYINGE!

FLYINGE I HELGEN :D

BÄSTA DONKIIII SKA MED MIG, SÅ KUL :)

http://domsan.blogg.se
gå in och kolla & följ <3



Men jag ska hoppa LC+5 på lördagen som start på året sen LB på söndagen och
på det ska jag vara funktionär hela helgen. Rätt nice helg. Helgen kommer
bli bättre än bäst ;) (YYYYYY)

Sen är det skabersjö om 2 veckor, där ska jag hoppa LB, LB+5 <3
Älskar min pownniee <3<3<3


Dominika, minns du orden bakom dörren? men i alla fall. Det är ord jag aldrig glömmer det är ord som gör en glad när man är ledsen. Att veta att man har dig & att du alltid finns för en är underbart<3 Du är bland dom bästa som finns. Utan dig hade jag aldrig stått här idag så lycklig och glad. För du gör mig alltid glad, när vi e ? det är så sjukt kul. Minnena med dig, fan asså. Dom är oslagbara 100000 minnen, och fler ska det bli. Jag älskar dig bästavän <3<3<3<3<3<3<3 helgen blir bäst hjärtat!!!!!!!!!! <3<3<3





Kommentarer
Postat av: DomiW

Aww, gumman! Jag minns det som igår. Vi lovade varandra en sak, och den ska vi följa, livet ut! Du är en solstråle, seriöst! Är jag depp räcker det med att se dig i skolan och mötas av dig leende, så är man glad. Kommer du ihåg min första dag i förskolan? Du var den första som kom fram till mig! Du, jag & Danne satt alltid och åt tillsammans. Vi gjorde allt tillsammans, du var/är min allrabästavänn. Du är den som känner mig bäst, du är den som känt mig längst. Utom min släkt då.. Eller vissa i min släkt har jag aldrig ens träffat så.. Iaf, du är helt fucking underbar! Med dig vid min sida är jag trygg. Minnena man dig är helt jävla bäst!! Även det som är trist och långtråkigt blir cp-kul med dig! Jag älskar dig fett mycket micherelle!! <3333333333333333333333333333333333333333333333333

2012-01-31 @ 20:21:20
URL: http://domsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0