Gröntkort kurs & tors-lör

I tors åkte jag, mamma, pappa & Challe till Sara :D det var skoj skoj.
Sen sov jag hos Sara, vi flummade hela natten ... -.- skoja :D soooov
jätte många timmar såklart ;o

sen i fre följde Sara med mig hem, vi skulle rida i det fina vädret. Men då
visar det sig att Billy är halt, han har fått Strål röta, inte kul. Så nu kan inte han
ridas.  Men jag låg och kontrade lite på vår grusväg , det tyckte Rappis var skönt :D
sen sov sara här, vi fixade hästarna och allt sånt eftersom mamma & pappa var iväg.

Sen idag har jag varit i Ystad hela dagen , Med Sara. Blivit lite mycket kanske.
Men imorgon kommer bästavän, vid 11 ungefär sen vid 2 ska vi på gröntkort kurs :/
typ redan tröttnat och det har inte ens börjat ;s men hoppas vi kan hitta på lite kul
grejor hemma hos mig i alla fall :D Rida Rappis kanske. Men framför allt kolla på alla hästar
eftersom Dominika inte varit här på hur länge som hälst, så har hon ju inte sätt tex, Caspian,
Uno eller Coco, inte Billy heller tror jag :/ Jag har inte varit med Domi sen förra året -.- känner
att det är på tiden att vi ses nu jao :D <3
hihi, älskar dig bästavän! <3<3<3


// MICHAN :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0