pausade

Jag tog en paus utan att ni fick reda på det :p utan att jag själv visste om det också iförsig. Men nu ska jag försöka vara lite aktivare :)

Har just gjort Musik läxan, håller på med tyskan. Känner mig rätt så duktig.

Igår var jag med Donnnkiiiiss, http://domsan.blogg.se gå in och kommentera gott folk.
Det var jätte kul det står lite mer vad vi gjorde på Domis blogg :) så om ni vill veta
kika in där.

Idag har jag inte ridit, pågrund av att det är hårt och halt & släpet är på lagning. Så förhoppningsvis
är det klart imorgon, så att jag kan hoppträna, annars lånar vi något annat släp. Ska nog gå rätt bra :)

Nu ska jag fortsätta med tyskan, Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0