:(

Ibland känns det bara som att man aldrig skulle ha levt, man vill bara spola tillbaka livet och börja om.. Hoppas på att det inte kommer bli som det blivit och leva och vara glad! aldrig snacka skit och aldrig svikit sin närmaste för att man själv varit med och startat "bråk" om dom allra minsta sakerna. Många säger lev i nuet, hmm, okej! jag gör det nu då! men då borde jag inte vara denna glada tjej jag ändå är. Försöker vara glad! Att ha varit hos Sanna och gjort dom sjukaste sakerna, har gjort mig SÅ glad. "cyklat" lite ;) asså jag höll på att dö av skratt. Jag behöver mina närmaste vänner just nu... "just nu" jag behöver dom alltid. För när jag/dom svikit så har man alltid haft kvar någon, men det har inte känts som att det funnits någon annan där. Blir jag ovänn med den närmsta tänker jag bakåt och låtsas gå igenom allting igen, inte med mening. Asså det bara känns som att man är där i den där plågsama situationen igen. Se sin mamma bli slagen och se blodet rinna. Att vara instängd i ett svart rum och inte se ljus på 7 dagar... dricka öl som barn? hmm.. hur bra är det egentligen?
 
Det här var nog dom sakerna som var dom minsta "olagliga" asså jag tänker aldrig skriva i BLOGGEN allt jag gått igenom :) men när ni ser deppiga texter ibland kanske ni inte förstår liksom, men nu kanske ni anar mitt liv lite! och vad jag var med om som liten! fast detta är det "minsta olagliga" som hände oss. Så känns det ändå som att det är stora saker och nu i efterhand när man kommer ihåg bilden och minnena och orden så gör det så jävla ont.....
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

hihi ja, vi har ''cyklat'' lite :D varje g�ng jag �r med dig s� g�r du mig s��� glad, du tar mig fr�n botten till toppen!!



det �r s� hemskt, du �r inte v�rd det som h�nt, du �r v�rd det b�sta man kan f�, jag f�rst�r dig verkligen och jag finns 24 timmar om dygnet, jag finns alltid f�r dig!! om du vill snacka s� �r det bara att ringa/smsa eller vad som och n�r som, dag som natt, minut som sekund, n�r du vill!
Jag �lskar dig mest abvf <333333333333333333333

2012-07-31 @ 23:37:36
URL: http://sannawiihlborg.blogg.se
Postat av: Anonym

Michan jag finns för dig alltid. jag står vid din sida jag stöttar dig dag som natt, du betyder så himla mkt bara så att du vet, min telefon är aaaalltid igång om du behöver prata ska du veta att jag kommer alltid ta mig den tiden att lyssna på dig!
Du är äkta, du är magisk!
Jag är så glad att jag har fått lära känna denna extremt fina människa som kallas för michan!
Blir alltid lika glad när vi chattar/smsar osv!
Jag <3 dig
vi<3
JAG ÄLSKAR DIG SYSTER!

2012-08-09 @ 17:57:25
Postat av: Frida <3

Michan jag finns för dig alltid. jag står vid din sida jag stöttar dig dag som natt, du betyder så himla mkt bara så att du vet, min telefon är aaaalltid igång om du behöver prata ska du veta att jag kommer alltid ta mig den tiden att lyssna på dig! Du är äkta, du är magisk! Jag är så glad att jag har fått lära känna denna extremt fina människa som kallas för michan! Blir alltid lika glad när vi chattar/smsar osv! Jag <3 dig vi<3 JAG ÄLSKAR DIG SYSTER!

2012-08-09 @ 17:58:09
URL: http://teamfuture.blogg.se/
Postat av: Frida Olsson- hästblogg!

Michan du är en tjej som bryr sig, är omtänksam står vid en sida. Du vinner väldigt mycket på det. Sedan är du söt och det är ett stort plus i kanten. Du har gått igenom en hel del men du står här idag och visar hur stark du är och en oslagbar tjej. Min dröm är att få kalla dig min, min fina vän, även bästavän. Jag vet att du har många fler där ute som älskar dig! 
Och jag är så glad att du började prata med mig så himla lycklig som jag är idag. Du var den ända som förstod mig den kvällen innan värsta dagen i mitt liv. Men du fanns där och du hade själv gått igenom samma sak. Min stora dröm är att få lära känna dig mer och nu är du som en syster!
Du är helt enormt underbar vet att du har andra vänner som betyder mycket för dig, men det jag önskar är att vi ska bli vääääääääldigt goda vänner. Dagen jag var ledsen stod du vid min sida även om du själv hade det jobbigt och mådde dåligt. Du tar vänner förre dig själv och det ska jag säga dig det är inte alla som gör det!!
Du är speciell, du är allt för mig. Du är min syster eller nä du är inte min för jag äger inte dig, men jag älskar dig! 
Asså du är underbar. Dom flesta frågar och tänker säkert " vänner på 3 vecker..." 
Och ja det blev vi och det beror på en ända sak...
Du är ärlig, förstår och finns för en. Michan Skoog, vill aldrig lämna dig ä, du betyder så himla mycket. När Putte gick bort var det du som läckte mina sår, att leva utan dig är som att leva utan ett hjärta, jag hade aldrig klarat eller orkat stå här på jorden utan dig. Om du lämnar mig har jag ingen Michan. Och utan en Michan asså hur skulle min värld se ut då ? 
Jag skulle vara tom som ett svart håll för det är ju du som läcker mina sår <3 
Michan jag står vid din sida året om, väder som klockslag . 
Michan Skoog även kallad min underbara bästavän <3 
Jag älskar dig min finaste ängel <3 
LOVE ///// FRIDA OLSSON <3

2012-09-15 @ 23:57:22
URL: http://friidaolsson.blogg.se/
Postat av: Frida Olsson- hästblogg!

Du betyder allt för mig, tack för att du är du!
Hoppas att du förblir den person som du är för det är MICHAN SKOOG JAG HAR LÄRT
KÄNNA ALLTSÅ ÄR DU UNDER BAR FÖR MIG !!

2012-09-15 @ 23:59:02
URL: http://friidaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0