Dagens pass

Ponnysarna gick bra idag :)
 
Lilleman: Red ut, skrittade mycket, joggade honom en del i traven
lite galopp. Mest när han hoppade till och föll in i galopp. Inte galopp
långa sträckor och så :) men han kändes bra :)
 
Rappe: kändes trött, så jag red ut barbacka så fick han beta vid 2 andra
hästar som är super snälla. Han går ju ute nu hela natten och hela dagarna
så jag hoppas att det är det han är trött utav!
 
jag är så glad att jag fått chansen att få såna här fina hästar!!!!
 
 
 
till en helt annan sak :
 
idag har jag även gjort den där glassen igen :D glömde körsbär, men tror inte det är så
stor skillnad. Hade även i lite krusbär. (det som är inuti krusbären, inte skalet då)
ska äta det imorgon tror jag :)
ska även rida ponnysarna imorgon och sen blir det ut och springa!
 
inte för att vara så men, hoppas på sämre väder ;)
 
byee<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag är så glad att jag har fått chansen att ha en sån fin allrabästavän! <333333333333333333

2012-07-28 @ 00:35:38
URL: http://sannawiihlborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0