Dagens ridpass

Rappe: Idag var mitt mål med Rappe att vi skulle ha kul ;)
ett grymt mål tyckte jag själv ;P men jag la upp hinder på
typ 40-60 cm, jag bara styrde och han tyckte det var super kul :)
inget det där med att sätta honom rätt. Eftersom jag alltid vill
det med mina hästar blir det ju svårt sen när dom inte taxerar
själv. Men idag blev vårat mål verkligen lyckat :D det var sååååå kul!
 
Lilleman: Hoppade lite högre med honom, runt 1m kanske, så inte
så högt. Men jag har haft så himla bra självförtroende när jag suttit
på denna häst. Det har bara gått så sjukt bra och det har varit så
kul att hoppa denna häst :D Allting flöt på och det gick jätte bra,
höjde lite och han hoppade super :) var verkligen jätte roligt!
men sen.. vill ni veta vad som hände sen? :(
 
Billy: Hoppade även upp på Billy idag och hoppade några rundor :D
asså shit vad kul det är att rida denna ponny. Han gick super och
allt var så kul, stannade inte en ända gång :D hoppade inte så högt
men vad va det, typ 1m :) men för Billy är det högt! ;)
 
 
~Kommentera om ni vill veta vad som hände sen med Lilleman, massa känslor inblandade~

Kommentarer
Postat av: Filippa och Amanda

Vad hände ? :O

2012-07-29 @ 22:21:30
URL: http://poonnytjeejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0