finaste vän!

Om alla fick ha en vän som dig skulle ingen behöva känna sig ensam!
den personen skulle alltid få ha någon att prata med när den mådde dåligt.
tack för att du finns och för att du är den du är, du är helt perfekt hjärtat
och jag älskar dig mest ! utan dig hade jag aldrig kunnat leva. Du får mig
gå vidare när ingenting längre känns rätt. Du får mig vilja leva när allt bara
ligget på botten igen. Du får mig glad! även fast du själv mår dåligt, finns
du alltid och stöttar alltid. Jag finns alltid för dig med, det vet du!
om jag aldrig mött dig! vem skulle då stå där vid min sida ? vem skulle
jag då kunna prata med och berätta allt för? vem skulle jag då dela mina
bästa minnen med? och vem skulle jag då få kalla "abvf" du lyser
upp min dag som ingen annan, ett sms ifrån dig får mig glad hela dagen!
du finns alltid där... när baken lutar uppåt och när jag inte orkar mer,
då tar jag tag i din hand för TILLSAMMANS  klarar vi allt!
du är den som alltid lyssnar fast du mår dåligt och du försöker alltid
att förstå. Grejen är den att du förstår alltid också. Har berättat så mycket
för dig så du förstår precis. Om du velat hade du kunnat säga hela min livs
historia. Om du velat då. För jag har berättat så mycket..
det är jag glad för, att någon vet allt om mig och verkligen känner mig. För
det är många som tror dom vet hur jag mår och kan allt om mig, men innerst inne
vet dom mycket väl, att dom inte känner mig. jag vill hjälpa dig och jag vill alltid
finnas här för dig! jag försöker och jag kämpar för oss två!
förlåt för alla gånger som jag har sårat dig, ångrar mig så sjukt mycket. Vill inte
komma ihåg dom stunderna vi inte velat prata med varandra. Vill inte komma ihåg
när vi gick skilda vägar. Alla minnen med dig, många är det men sjukt många fler
kan det bli och ska det bli. Jag har det alltid bäst med dig, du är helt underbar!
du är det bästa som hänt mig! du får mig alltid att le! dör du för jag!
är du ledsen är jag ledsen, är du glad är jag glad. Minns du när vi båda kom
10:a i flyinge? och rev exakt samma hinder på exakt samma sätt. Samma hår
färg men också samma "tävlingsstil" , man ska VINNA! ..
hur tråkiga saker vi än gör så gör vi dom till dom roligaste. Som t.e.x matte lektionerna..
därav att jag inte gillar att flytta ifrån dig. För då blir det dom tråkigaste lektionerna ever..
kan möta dig i skolan med ditt leende och vara på toppen humör hela dagen. Du
gör mina dagar till dom roligaste och bästa. Men inte nu på sommarlovet. För då ser
jag aldrig dig :/ t.o.m min pappa och camilla har träffats? men inte vi.. fuck på det ! :(
 
ja, du vet att jag älskar dig mest i hela jävla världen. Du är mitt liv och jag lovar att aldrig lämna dig!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
tack för att du finns hjärtat!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

aw älsklingen!
vet inte vad jag ska skriva, jag är helt tom på ord. men du vet att jag älskar sig mest av allt och alla. du är det mest värdefulla jag har i mitt liv, du är den finaste jag har och du är det bästa jag har!
man blir så glad när man ser dig i skolan! du är den bästaste allrabästavännen man kan ha! för du spelar inga spel, du har inga perioder ( som den personen har du vet -.- ) och du är inte falsk. du är så jäävla äkta asså. Alla säger att ingen är perfekt, ni kan fan ta och slänga er i väggen för MICHELLE SKOOG ÄR HELT JÄVLA PERFEKT! Du är så jävla bra!
tillsammans klarar vi allt, du & jag kan gå igenom eld och vatten, vi kan allt, bara vi håller ihop och är tillsammans!
Och ja, vi måste träffas nu SNART!! Seriöst, vi har inte träffats på hur jäkla länge som helst, det är fan olagligt!
jag kan försöka förklara för dig hur mycket du betyder för mig, men jag kommer aldrig lyckas. Det finns inte tillräckligt med ord för att förklara det. MEn jag älskar dig verkligen mest av allt! MEST AV ALLT!!
tack för att du alltid finns, som sagt, älskar dig mest! nu & föralltid! <333333333333333333333333

2012-07-04 @ 22:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0