o-o-o-o-olsssson

Frida!
Jag såg dig för jätte längesen på en tävling med din saknade häst :'(
jag addade dig på facebook, sen har vi inte snackat någonting! vi har
bara haft varandra där på facebook liksom. Men sen den dagen du vet
skrev du något om din blogg asså sån "st a" grej, jag svarade och sen
berättade vi mer och mer om oss och sånt. Jag förstod rätt snabbt att
DIG kan man lita på. Du lyssnar och du förstår och du vill bry dig.
Du är helt underbar. Speciell, på ett bra sätt då!
Du kom in i mitt liv när jag mådde dåligt och du gjorde mig glad.
Du betyder jätte mycket för mig. Vi måste ses snart. Annars vet jag inte
vad jag gör. Du är otroligt söt :) om vi slutar snacka så kommer jag...
ja jag vet inte. Snacka med dig igen! för det får inte hända. Helt ärligt
tror jag inte att du och jag kommer bråka. Du är en sån underbar person.
Jag älskar dig bästa tjejen<3

Kommentarer
Postat av: Frida Olsson

Aw gumman man kan bara tycka att du är underbar!
Du är så himla fin!
Du betyder allt du är som en syster för mig!
Jag litar på dig till 110%
Asså 3 veckors vänskap seriöst känns som flera flera års vänskap!
Jag älskar dig min allra käraste vän <33333333333333333333

2012-07-15 @ 11:04:07
URL: http://teamfuture.blogg.se
Postat av: HannaS

va med och delta i veckansblogg hos mig som har runt 500-800 besökare per dag. http://hannaasalomonsson.blogg.se/2012/july/veckans-blogg.html#comment

2012-07-15 @ 12:08:59
URL: http://hannaasalomonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0