Sanna Wihlborg!

Så himla roligt vi har haft tillsammans så länge vi har känt varandra!
hade jag inte lärt känna dig hade jag inte varit samma person som
jag är idag. Du gör mig hel, du betyder verkligen as mycket för mig.
Vill aldrig förlora dig, ska kämpa för oss nu. För jag klarar mig
inte utan dig. Du är helt klart bäst! utan dig är jag inget.
Du lyser upp min dag som ingen annan. Ett liv utan
går inte. Du och jag tills döden och ännu längre!
du är min och ingen annans. Och du ska alltid vara min
ingen kommer någonsin få förstöra något mellan oss. Det kommer
dom inte göra. För det går inte. Vi är tvillingar och det går inte att
bara, hej och hå! du är inte min tvilling hit och dit! du är MIN tvilling
och du kommer alltid vara MIN tvilling, abvf osv!
Du och jag tillsammans och vi är oslagbara. Tillsammans klarar
vi allt. Jag kommer alltid stå här för dig, kommer alltid finnas för dig.
jag hoppas du vet det. Jag litar på dig, och jag kan berätta vad som
för dig. Det vet du!  Du är min livsglädje! du är en ängel.
Du är det bästa jag har, och jag kommer aldrig lämna dig, jag kommer
stanna kvar! du finns alltid där när jag behöver dig! TACK. För att du är
du och ingen annan. Och tack för att jag fick chansen att kalla dig abvf!
Du är hela mitt fucking liv, alla minnena med dig är helt underbara. Det ska
bli fler. Det är någonting jag svär på. Du är den finaste på denna jord. Jag vill
alltid leva med dig och ingen annan. Nu när vi är gifta ska vi aldrig ha skilsmässa.
För det ska alltid vara du och jag MOT VÄRLDEN!
tack för att du finns hjärtat jag älskar dig mest av allt och alla på denna jord. 
och jag kommer alltid göra det! jag finns här om det är något!
Du är bäst, allra bästa vänner för alltid! <333333333333333333333
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Aw hjärtat! Du är världens finaste och världens bästa vän! Man kan aldrig hitta & aldrig få någon bättre vän än dig! Det är min största dröm, att få kalla dig abvf är helt underbart. Du är den som alltid finns där, som alltid undrar hur det är när du vet att ngt har hänt eller om man mår dåligt så stöttar du en och du tar mig alltid från botten till toppen. Du ska veta att jag alltid finns för dig, så fort något har hänt så är det bara att ringa eller smsa eller träffas. Jag kan cykla till dig mitt i natten om det så behövs, för jag finns för dig alltid, dag som natt, minut som sekund, sol som måne, regn som sol, alltid!! Du ska veta att du har gjort mig till en bättre person. Varje gång man ser eller hör dig så blir man så jäääääkla glaaad!

Asså det går inte att förklara dig på ord, det går inte att beskriva dig med en mening, det går inte att beskriva dig med någon bild. Du är helt jävla amazing, det finns inte tillräckligt med ord för att kunna beskriva dig.

Du är min Michan, bara miiiin michan, MIN FÖRALLTID, bara MIN!
Det ska vara du & jag föralltid, föralltid vi, tuffaicharna, tvillingar, bästavänner, allrabästavänner, systrar, allt!

Jag älskade dig då, jag älskar dig nu, och jag kommer älska dig sen. Jag kommer älska dig nu & föralltid! Du är det bästa som hänt mig, du är det värdefullaste jag har <33333333333333333333333333333333333

2012-07-16 @ 22:21:16
URL: http://sannawiihlborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0