Dagen!

hejhej, skoldagen var rätt chill :) på svenskan städade vi bara våra skåp lite,
ja eftersom jag städade med frida blev det mest flumm ;) men det var skoj!
so'n var chill och ja! Sen åkte jag, mamma och challe till lund.
Köpte 2 skor och ett par mjukis ;) och ja, lite annat!


Imorgon skulle vi egentligen åkt och kollat på några d-ponnyer men det blir tyvärr inte av.

Vi hae fått svar på Rappes blodprov, han hade Alyschia, haha ja? jag har glömt vad det heter ;)
och vet framför allt inte hur det stavas. Men det är sån sak man får av fästingar! så nu ska han
tillbaka till veterinär och sen ska han få pencelinkur. Han kommer att bli helt bra :D
Älsklingen<3


Super gammal bild på mig och Aramis!

Kommentarer
Postat av: Frida A.

tur att allt var bra med honom! :D <333333

2012-06-05 @ 21:07:49
URL: http://friwdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0