Tyskland

Hejhej :)
 
 
nu sitter jag här och skypar med ni vet vem ^^
ehm, tycker det är helt dött här på bloggen.
Jag skriver bara vad jag gjort på dagarna
lägger ut lite bilder!
 
nu har ni chansen att säga vad ni vill att jag ska
skriva om :)
 
 
btw ska jag och pappa till tyskland den 9 juli för
att få Epona bedömd och bränmärkt på den stora
fölvisningen i Tyskland :)
 
Elektra får vänta till Augusti. Vi tycker att hon
är lite liten för att åka på denna fölvisningen.
Man kan väl knappt bedömma något på henne.
Epona har ju liksom vuxit i sig mycket mer :)
 
 
aja, kommentera kommentera kommentera :D
följ på bloglovin så följer jag dig !!!

Kommentarer
Postat av: Coolakillen

Jag tycker du ska skriva mer om djuren :) Kul att läsa om!

2012-06-30 @ 00:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0