Vet inte? allt möjligt -.-

Hejhej!
 
nej, jag bloggar inte så mycket för just nu är det en sån period då jag inte alls
tycker det är kul! men jag bloggar ju ändå lite då och då :)
 
Igår skulle jag rida Santiano... Kan säga såhär han var INTE "inriden" .. -.-
skulle verkligen inte kunna tro att någon någonsin suttit på honom ;)
men när vi då märkte att han aldrig blivit riden, som märktes VÄLDIGT
tydligt. Hängde jag på honom lite som avslutning... men förmodligen
kommer han bara gå här på bete i sommar och bli inriden till hösten.
För helt seriöst jag orkar inte med en 5 åring som aldrig blivit inriden -.-
hehe.. det kan bli farligt också!
 
 
Men aja, Rappe är pigg och frisk som aldrig förr! Han har aldrig varit sånhär. Så himla
rolig att rida och han bara älskar det! ..

Lilleman går det framåt med. men när han inte vill längre börjar han stegra sig, då ska
man ju bara fram, fram, fram men han stegrar sig bara högre då, tillslut vänder
han och sticker. Men ja.. det är något han lärt sig förmodligen!, asså att han slipper undan
när han gör så.. Aja!
 
idag red jag Rappe och Lilleman red bara ut en runda på båda :)
 
 
 
I förrgår hittade jag och Sara en ny ridväg :) faktiskt jätte rolig liten väg, framför allt
uppförbackarna dom var jävligt roliga ;) hehehehe...
 
aja. Detta blev rätt långt men ja :D ha d! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0