bästavän.

jag vet att jag inte är perfekt, men jag är mig själv och jag försöker. 
 

 jag orkar inte med dig, du sårar mer än vad du tror....

Tur att det finns personer som Domi! "personer" det finns bara en. En som är HELT äkta som aldrig sviker!

Jag älskar dig Domi, du är den som får mig glad, du är den som förstår, du är den, den ända personen som jag kan säga allt till. Du är den ända jag litar på, så pass mycket! utan dig hade jag aldrig orkar leva just nu. Du får mig glad, du & jag, det är nog det bästa som har hänt mig. Ingen kan förstöra detta! för det ska vara du och jag. Jag finns alltid för dig, det vet du! jag försöker alltid förstå och jag lyssnar alltid. Jag älskar dig mest i hela världen, bara så du vet <3<3<3 tack för att du finns!!! du är mitt allt.


Kommentarer
Postat av: Domi

Aw, bästa du!

Du är verkligen bäst, det finns ingen som dig. Du är speciell, och att få kalla dig vän är som en ära.. Jag litar på dig fullt ut, och jag hoppas att du vet att du kan berätta allt för mig, det stannar alltid här. Jag älskar dig så grymt mke, men nu måste jag upp är sängen och fixa mig.. (à)



Glöm inte att du är världens bästa! Älskade vän <33333333

2012-05-29 @ 06:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0