Flyinge Kungsgård!

Ska tävla i Flyinge (HSK) den 11-12
så antar att jag får va ledig lite på fredagen :)

fredag : Reg LA 

Lördagen : Nat LA, det är ju säkert maxat och såhär. Men får se hur det går på fredagen!

eftersom tävlingarna i ringsjön verkar inställda blir det 2 dagar i flyinge! :) men det går säkert bra..


När jag tränade Domi gick det väll helt ok . Sa inte så mycket, men det är rätt svårt när man inte känner hästen.
Sen har jag tränat Sara lite i dressyr innan, men eftersom jag känner Billy så bra vet jag ju exakt vad man ska göra. Det är bara Sara som ska våga där. Men i hoppningen med Domi gick det väl helt ok hästen hoppade bra och Domi red bra :)


Som ni kanske inte vet, tränar jag våra grannbarn. Dom rider på Billy, men det är mest den ena! Det var ett tag sen nu. Men på lovet var det nästan varje dag. Ska försöka hinna några dagar i veckan också :) för det är rätt kul.


Salonika & Blizzard Daizy är på betäckning nu i alla fall ! så nu har vi bara 12 hästar ...

Ha det / Mich

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0