LUND!

hejhej, idag blev jag hämtad i skolan bara för att jag inte pallade läxstuga! ändån frivilligt. Men när
jag kom hem åkte jag och mamma till lund, hämtade challe och handlade mat, kläder, ja allt! nu är jag
äntligen hemma!

Nu ska jag spela fotboll sen blir det miljö träning med 1 åringarna... rappe har fortfarande inte varit på klinik och kommer inte vara det förrens efter festen, festen är på fredag! ;) men hoppas hoppas att det inte är något allvarligt!!!! jag älskar pownniin mest!

skolan var rätt tråkigt. Eller nej morgonen var BÄST! Domi, Vendela, Linda, Dogge, Sonny och Elias! ni gjorde morgonen till den bästa morgonen på länge! :D
Sen var jag med bästa Friwdaa som alltid gör en så glad också!


Aja, nu ska jag ut och spela fotboll annars hinner jag väll inte med allt idag...

TJAA! <3

Kommentarer
Postat av: Frida A.

hihi, love yaaa michwiii :'3 <33333

2012-05-15 @ 21:41:08
URL: http://friwdas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar tisdagar!! :D eller ja framtill halv ett..

Love you världens bästaaaa <3333333333 // domi

2012-05-16 @ 06:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0