Mitt liv

Dominika!

Jag vet inte vart jag ska börja, men okej! redan när du kom till Harlösa skola såg jag dig,

du verkade helt underbar. Redan första dagen försökte jag finna kontakt med dig och det gick

ju faktiskt väldigt bra. Vi va i skolan varje dag, allt ifrån att leka dunkgöme och spionera och sånt till

att hoppa häst spela fotboll och lära varandra språken. Underbara tider! Just nu är inte mitt liv på

topp, men sålänge du finns där så känns livet ändå bra. För det är du som gör mig glad, det är du som

får mig vilja leva när livet är helt upp och ner. Du är helt fucking amazing. Jag älskar dig precis som du

är. För mig är du helt perfekt! Du är speciel, på ett bra sätt såklart! du är min allra bästa vän tills döden.

Du och jag, kommer aldrig svika dig och jag kommer aldrig kunna tacka dig för allt du gjort för mig. Jag är

lyckligast i världen när jag är med dig. Jag skiter i den personen, för det är dig jag vill ha. Det är dig jag aldrig

vill tappa. Du får göra vad du vill! bara du inte lämnar mig. För du är bäst i hela världen och jag älskar dig mest!

klarar mit aldrig utan dig och jag vill verkligen inte prova. För utan dig är jag inte hel, du är min andra halva. Du är min

syster, min tvilling mitt allt! jag kan berätta allt för dig, det är bara att fråga om du vill veta! för jag litar verkligen på

dig och du är den ända som verkligen förstår utan att berätta det vidare. Asså jag kan inte tänka vad jag skulle gjort

utan dig och jag kan aldrig tänka tanken på att förlora dig. För att om jag inte har dig så kommer livet inte gå

att leva. För du är den ända jag behöver. Alla våra minnen, dom är oförglömliga. Tex det med Alice som inte var

Alice, det var riktigt roligt ;) och tänk när du var medryttare på Billy och Smaha! ja det är gammla tider, men när

jag var din "tränare" som inte alls gick bra men ändå. Du och Foxy är så sjukt fina tillsammans om ni vill så går det

det är bara att jobba på. Jag svär att ni en dag kommer klicka helt och allt bara kommer funka och alla kommer vara

glada. För det är ni två som hör ihop. Som dig och mig, vi hör ihop på något sätt! jag är så glad att vi är vänner.

bara så du vet, Jag älskar dig mest i hela världen, ABVF tills döden. Och ingen kan komma mellan för det ska jag se till!

Puss jag älskar dig mest mitt underbara hjärta ! <333333333333333333


Kommentarer
Postat av: Domi

Asså.. Jag finner inga ord.. Jag sitter här med gråten i halsen och tårarna på kinderna, seriöst, VAD skulle jag gjort utan dig? Det hade fan inte funkat! När livet är tungt, är det du som hjälper mig att lätta till det. Jag kommer aldrig göra det där mot dig, hur mycket jag än gillar han! För du är min allra bästa vän, och det kommer di vara livet ut, och ett förhållande i sjuan håller inte livet ut. Det är min mammas ord, fan vad jag är tacksam att hon sa så.. Du är världens bästa och jag skulle inte kunna leva med att ha gjort dig illa! Du är min ängel, syster, tvilling, solstråle, ja.. ALLT! Jag kan inte förklara dig med ord, hur jag än skriver är du mycket bättre! Du är världens bästa helt enkelt. Du är guldvärd älskade vän, älskar dig så jävla mycket <3333333333333333

2012-05-19 @ 23:53:41
Postat av: Frida A.

detta är real fkn friendship! Inte bara hej&hå du är min abv för stunden och blablabla.. nej, detta är på riktigt och jag är jätteglad för er skull! <33333

2012-05-20 @ 11:43:12
URL: http://friwdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0