Snabbt!

Hejsan :) gör ett snabbt inlägg innan jag ska öva på glosorna och fortsätta städa!

Idag red jag rappe i skogen och lite i betet. Efter jag hade galopperat i betet
blev han helt galen ;) han bara stegra sig och galoppera fram. haha så kul det var ;)

Sen red jag Billy.. Gick helt okej :)

Nu ikväll har jag badat i poolen. Det var så kallt så man inte kunde andas ;) haha... men skönt var det :D

tagga tävling på fredag, Ska vara ledig lite ifrån skolan :)

b-b-b-b-bara f-f-f-fööör j-j-j-jaaagg d-d-d-d-diggggaaar vårat sätt att skriva till varandra f-f-f-f-friwwwda ;) <3

TJAA!

Kommentarer
Postat av: Frida A.

h-h-h-h-h-haaaahahahha, d-d-d-d-deeet g-g-g-gööör j-j-jaaag m-m-m-meed m-m-m-m-m-miiiich! ;D <3333333333

2012-05-06 @ 22:24:30
URL: http://friwdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0