Resultat

Lördag :
Rappe hoppade en LB och shit så fin han var :D den klassen vann vi!
 
Söndag :
Lilleman hoppade LB & LB+5
LB- han var spänd, han inte rida fram tillräckligt och allt blev lite stressigt. Men han blev lite lång och rev
två räcken. Sen gick det bara alldeldes för fort in i en kombination så jag tänkte skit samma han har redan rivit. Så jag gjorde typ halt och red på det igen. Skolade honom bara lite lätt i den klassen.
 
LB+5 : Han var riktigt fin ! allt stämde :D men han är väldigt känslig för folk som fixar med saker på läktaren och sånt där. Så var den en som började med en påse precis när jag skulle hoppa ett hinder nära sarjen. Och sen satt där två ungar och klappade efter varje hinder. Så han kastade sig åt sidan. Så jag blev tvungen att göra en volt. Synd men allt annat stämde så bra. + det känns alldeldes för lätt för honom ändå! alltså höjderna. Så nu blir det LA sen tror jag :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lowa

Du har så grymt fin header!! Love <3

2012-10-29 @ 15:42:36
URL: http://lowagrann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0