-.-

Vet inte riktigt var jag ska börja, men är der bara jag som blir sjukt irriterad på folk som 
springer runt och vill ha ALL uppmärksamhet. Så fort man ler mot en kille börjar hon prata
med den, eller så fort man bara vill säga något till sin bästavän så hänger den efter. 
Jag börjar tröttna!!! att en av sina kompisar ska bli sur för att man ger en "viss" person
en kram, eller ger en världens blick för att man gillar den killen... JAG gör vad jag vill
med mitt liv!!!! tyvärr tänker jag inte leva efter dina regler... 
 
till en helt annan sak 
 
 
~vad är en allrabästavän?~ 
 
hur ska den vara?

Kommentarer
Postat av: Arizona

Håller med dig!
Speciellt när man säger att man gillar någon, så börjar den komentera dens bilder med "snygging " osv :O

2012-09-03 @ 19:39:43
URL: http://arizonakrasniqi.blogg.se
Postat av: Frida Olsson <3

En allrabästavän är ganska svårt att förklara...men nä vänta man ska vara....



som dig då har man den allrabästavännen evver!




Har varit med om samma sak, om man säger " ah jag gillar han oh blablabla" då säger vännen "han är min rör han inte du tar alla dom jag gillar så sluta! "
Har varit med om det hundra gånger man bara med guuuuuuuuuuuuuud!

2012-09-03 @ 20:28:10
URL: http://friidaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0