:)

Hemma från skolan !!
 
 
Chill dag, som vanligt.. men ja :) var glad idag. Allt kändes bra :)
snackade lite med "killen" ;) ... jag vet inte när eller om jag
ska säga vem det är, jag vet hur det var sist.. "Hur fan kan du"
"varför just han" osv osv... alla bara klanka ner.. Det tog slut
mellan oss. Men varför egentligen? gillar jag han så gör jag det.
Liksom egentligen ska man ju inte gå på utseendet men det gör ju
många jag kan säga att jag också gör det. För det gör jag verkligen ;) ..
men denna killen har verkligen alltid funnits där sen jag började
ölycke och ja! jag kan verkligen säga allt till honom... :)
 
-från och med nu, skiter jag i vad alla andra säger...

Kommentarer
Postat av: Mikxki

Den bilden är så sann och sorglig :/

2012-09-13 @ 23:31:52
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0