Hemma

Hej :) har inte kunnat blogga eftersom igår efter skolan hängde jag med Sanna hem,
sen sov jag där tills idag! och idag var det ju skola igen & efter skolan idag var det
konfa sak! så halv åtta undefär var jag hemma idag. Rätt skönt att bara få komma bort
ibland.
 
Nu ska jag sätta på tv'n för snart börjar x-factor :D och vem vill missa det? ;p
ingen... precis....
 
Måste göra lite läxor också ;P... och imorgon kommer dom eller den äntligen hem igen :D
såååååå bra.. ;P
 
ha det...
 
 
denna bilden är lite rolig..
 
för när vi skulle hämta lilleman (den vita) sa dom att det fanns en film på yt ifrån en 
tävling på honom. Så gick vi in och hittade den. Sen efter en stund ser vi att det är JAG
som väntar på min tur (den bruna hästen) ändå lite roligt :D helt random egentligen... 

Kommentarer
Postat av: Ida

Grymt tävlingstips! Vinn ett par ihopvikbara ballerinaskor :D
http://adaras.se/2012/september/tavling-vinn-ett-par-damn-heels-i-din-favoritfarg.html#comment

2012-09-25 @ 20:28:24
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0