lindade & täckade

Så :)
nu har jag kommit in från stallet. Har putsat det mesta, det jag inte orkade putsa får
mamma och pappa göra imorgon ;) .. hehe..
 
 
Nu står iaf 2 rena d-ponnyer i stallet laddade inför tävlingen imorgon.
Har lindat deras ben med "back on track" och satt på dom varsitt
mysigt täcke :)
 
 
En kompis påminde mig om att jag inte har svarat på alla frågor ifrån frågestunden
så då gör jag det sen eller nu eller något :) skriver nog ner dom orkar inte göra vb
nu :)
 
Ha det, och håll utkik, kanske frågorna kommer ut idag ;) ..
 

Kommentarer
Postat av: HannaS

Heej sötis! riktigt snygg blogg, kika gärna in på mig också :) Kram!

2012-09-22 @ 21:13:36
URL: http://hannaasalomonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0