Lite frågor & lite svar

1. Favorit blogg?

 
2. Favorit frukt?
svar: melon ;) om det räknas..
3. Favorit chips?
svar: kebab chips helt klart :D
4. Favorit godis?
choklad godis typ :)
5. Favorit läsk?
svar: ehm, typ hallonsoda
6. Har du egen häst?
svar: ja
7. Isåfall vad heter din häst?
svar: vi har 15 hästar. Men dom jag rider och tävlar är Montage Rapsody, Corroboree och Pom
8. Vad är det för ras?
svar: ehm, vet inte ;) fullblod i alla iaf :')
9. När fick du din häst?
svar: asså jag har haft egen häst hela mitt liv typ :) fick min första häst när jag var fyra, nu har jag väl haft 13 egna hästar eller något.
10. Vilken av dina hästar siktar du mest på?
svar: vet inte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0