Träningen

gick SJUKT BRA.

Sjukt kul att höra av sin tränare hur bra detta verkligen kommer att bli. Tränaren som
tränar folk som rider SM, han själv har ridit höga klasser framför allt i fälttävlan. EN grym
tränare som man måste stå i kö i ett tag innan man får plats och så. Verkligen lång
kö. Men jag fick turen att träna för denna tränare. Det är jag oerhört stolt över. Det är
liksom min chans att utvecklas osv. Har verkligen utvecklats sen jag började träna för
honom. Och idag bääämmm ;) .. gick riktigt riktigt bra! inte ett ända fel, allt flöt på
inte ett ända pet och inget stopp, allt blev bara så rätt och allt var perfekt!!!!
går och lägger mig med ett leende på läpparna..
 
 
 
~Tobias Grönberg~  var namnet...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0