Mys

Tjo, idag började jag med att vakna,  -såklart.
Har haft superont i magen hela morgonen. Visa vet nog varför! ;) gick in i duschen och bara spolade
med jättevarmt vatten. Hjälpte inte så bra. Så jag gick ut och sprang, för både "värme & motion" hjälper.
Har jag hört. Men sen slutade det med att jag fick ta två tabletter iaf.

Jag var även tvungen att dammsuga idag. suck. Men det var lugnt, för efter det kom min fina pojke som sen hjälpte mig med hästarna. Han red Rappe och jag Lilleman, sen var det ut på en 40 minuters runda ungefär, väldigt skönt för hästarna. När vi kom in la vi oss och såg på "Evil dead" (2013) asså fy, ett bra tips för dom som vill se skräckfilm!!! ;)
 

Nu ska jag se några avsnitt gossip girl och snacka med mina underbara vänner. Ha en trevlig kväll :)
 
Detta är en gammal bild när han bara sitter på Rappe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0