love or hate...

Ibland önskade man att man var en annan person.. Bara för att få ha den där underbara vännen.
Liksom.. svårt att förklara! men allt blev stelt och jobbigt...
 
Men så ska man ju inte bara tänka :D
Visst jag ångrar sjukt mycket saker som jag har gjort.. och ja, vissa saker kommer jag aldrig komma över, aldrig förlåta mig själv för! Hm..
 
 
Hästarna fick vila idag, dom har fått jobba två dagar i rad nu! På torsdag ska Lilleman hoppträna lite. För att sen hoppa en LB på lördag. Ska försöka komma iväg och hoppa Rappe någon dag också så att han kan gå en lugn runda på Lördag också. Han blir väldigt tittig om han inte hoppat på länge ;) hehe, lilla pojken..
 
Men annars lever jag livet så gått det går :) måste bara ta tag i skolan nu på riktigt. Ångrar mig bara efteråt alltså så fort man gjort något dumt. Nä, nu ska jag försöka bättra mig.
 
 
Detta blev jordens rörigaste inlägg, men orkade inte göra inlägget i flera stycken! och nu ska jag gå ner och försöka äta något, så man kan säga att man har ätit idag med :)
 
ciao :*

Kommentarer
Postat av: Friskey

riktigt fin header! :D

2013-01-29 @ 20:11:49
URL: http://friskey.weride.se
Postat av: Friskey

sv: så lite så! :D
vad kul att ha en tävling att se fram emot i helgen :)

2013-01-30 @ 13:29:49
URL: http://friskey.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0