Två hästar

Hejhej, idag red jag Pom och Rappe :D
 
Pom, red bara lösgörande mest, eftersom det var fjärde gången jag red honom på ungefär ett år så
tar jag det ändå försiktigt. Han har inte galopperat med ryttare heller på riktigt länge eftersom hans
skada m.m. Så idag galopperade jag lite, mest såhär fem galoppsprång ;p.. nämen, han är stor och
rätt brallig :) han blev det efter galoppen också!
Jag inser verkligen hur många gånger jag kommer ramla av den hästen :/
 
Rappe, jobbade honom mycket idag, få rätt form osv! istället för att tjaffsa med honom och istället för
att det ska bli strid mellan oss, gjorde jag ingen stor grej utav det när han inte lyssnade :) så sen
slappnade han av och kom loss. Verkligen en super fin ponny!! har inte fått ett sånt här grymt ridpass
på denna hästen på sjukt länge. Han gick såhär fint senast i somras. Ska rida honom såhär varje gång
nu. Inga strider, för det kommer man ingenstans på heller! inte med denna ponnyn...
 
 
Kommer bilder på Pom senare :)
 
Ciao :*
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0